În perioada 22-26 aprilie 2024, preșcolarii de la grupa mijlocie C au fost implicați în activități educaționale de investigare a realității înconjurătoare, oferind fiecăruia posibilitatea de a manifesta o atitudine personală, responsabilă fată de mediul înconjurător, scopul principal al educației ecologice. Învățându-i pe copii să apere natura îi învățăm să apere viața!
Activitățile desfășurate au abordat teme precum: pădurile și viața terestră, poluarea, managementul deșeurilor, exploatarea iresponsabilă a resurselor naturale, apele și viața acvatică.







Obiectivele urmărite au fost:
Ø Să participe activ la acţiuni practice de îngrijire şi protejare a mediului;
Ø Să-şi formeze deprinderi de plantare (flori, pomișori) şi ocrotire a spaţiilor verzi;
Ø Să conştientizeze importanţa unui aer curat pentru o viaţă sănătoasă;
Ø Să-şi exprime atitudinea pozitivă faţă de natură prin activităţi artistico-plastice;
Ø Să identifice și să confecționeze obiecte și jucării, în colaborare cu părinții, dintr-o varietate de materiale biodegradabile tip deşeuri;
Ø Să acţioneze în sensul colectării selective şi depozitării controlate a materialelor refolosibile prin folosirea pubelelor colorate;
Ø Să identifice impactul activităţii omului asupra mediului înconjurător, analizând situaţii concrete din natură;Ø Să-şi dezvolte o conştiinţă ecologică necesară transpunerii ei în practici ecologice.
GRUPA „CURIOȘILOR”- MIJLOCIE C
PROF. ȚOPA RUXANDRA / OPREA ANA-MARIA