”FAMILIA, DINCOLO DE CUVINTE” EDIȚIA VIII AN ŞCOLAR 2022-2023 Organizat sub genericul ,,FAMILIA, DINCOLO DE CUVINTE…”, concursul județean, se înscrie în categoria inițiativelor promovate de GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.1 TÂRGOVIȘTE în cadrul ,,Zilei Internaționale a familiei”. Parteneriatul școală – familie reprezintă o problemă actuală importantă, evidențiată atât de documentele de politică educațională la nivel național și internațional cât şi de cercetările în domeniul
Citeste pe larg
RAPORT FINAL AL SĂPTĂMÂNII ”ȘCOALA ALTFEL„ PERIOADA DE DESFĂȘURARE 27.03.2023-31.03.2023 UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT: GRĂDINIȚACU PROGRAM PRELUNGIT NR 1 TÂRGOVIȘTE TITLUL PROIECTULUI: „ȘCOALA ALTFEL„ TIPUL DE ACTIVITĂŢI DERULATE PRIN RAPORTARE LA CELE 10 DOMENII FUNDAMENTALE: educație pentru reacții corecte în situații de urgență activităţi pentru stil de viaţă sănătos cultural– artistice practic – gospodăreşti ecologizare sportive vizite ateliere de creaţie (activităţi artistico-plastice, practice), expozitii. LOCUL
Citeste pe larg
PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 POVESTEA ALBINUȚEI „ERASMIA„ OBIECTIVE Să continue povestea, respectând firul logic al evenimentelor create de către celelalte țări partenere din cadrul proiectului. POVESTEA ECHIPEI DIN ROMÂNIA „Migdalul i-a raspuns cu mandrie: Eu sunt primul copac care infloreste la inceputul primaverii. Familia de albine a fost foarte mirata de acest lucru si s-a intrebat daca mai exista si alti copaci infloriti.
Citeste pe larg
DISEMINARE ACTIIVTATE ÎNVĂȚARE-PREDARE-FORMARE, Katarina Barnstugeförening, Stockholm-Suedia Învățarea senzorială reprezintă baza tuturor abilităților pe care copiii le vor dezvolta mai târziu în traseul lor educațional. Când copiii mici învață prin intermediul mai multor simțuri simultan, abilitățile lor cognitive, verbale, psiho-emționale, etc. se dezvoltă . Aceste amintiri „senzoriale” încep procesul de înțelegere și dobândire a cunoștințelor. Proiectul Erasmus+ KA229, ”Inclusion through sensory integration”, număr de
Citeste pe larg
Condiții specifice de ocupare a posturilor didactice – catedrelor vacante Deschide Document
Fișă evaluare inspecție la clasă, ANEXA 5 din Metodologie Deschide Document
PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 PRIETENUL MEU , COPACUL. Obiectivele propuse pentru aceste activități au fost: Explorarea gusturilor unor produse obținute din infuzii/presări la rece ale unor flori/ fructe din copaci (ceaiuri , uleiuri) Familiarizarea preșcolarilor cu materiale inedite, în vederea realizării experimentelor; Descrierea unor mirosuri ale unor esențe obținute din tincturi de flori/coajă de copac. Sa descopere caracteristici ale copacilor, prin intermediul simtului
Citeste pe larg
PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 CUM SE FACE HÂRTIA? Obiectivele propuse pentru aceste activități au fost: Cunoașterea procesului de fabricație a hârtiei Creșterea sensibilității analizatorilor, prin primirea numeroaselor informații prin cât mai multe canale, prin antrenarea a cât mai mulți analizatori, în scopul cunoașterii exacte a realității obiective Creșterea capacității copiilor de a îndeplini sarcini de învățare mai complexe, sprijinirea creșterii dezvoltării, dezvoltarea limbajului, abilitățile
Citeste pe larg
PLAN DE ACTIVITĂȚI 3 LEGENDA UNUI COPAC LEGENDA FRUNZEI DE STEJAR / POVESTEA FRUNZEI / TEIUL LUI MIHAI EMINESCU Obiectivele propuse pentru aceste activități au fost: să comunice gânduri și sentimente ale frunzei care s-a deprins de pe ram; să redea, prin desen, scene specifice din povestea creată de ei. Să enumere schimbări din natură, ca urmare a sosirii anotimpului toamna, utilizând cât mai multe organe
Citeste pe larg
GRUPA CURIOȘILOR (MICĂ „C”) Prof. Ruxandra Țopa „De ce…?, când…?, cum…?, unde…?” Extrem de curioși, preșcolarii de la grupa mică „C” au descoperit și au găsit răspunsuri la toate întrebările lor în ceea ce privește anotimpul care abia și-a închis porțile. Proiectul tematic „Pe cărările toamnei…”, derulat pe parcursul a patru săptămâni, a stimulat capacitatea copiilor de a cerceta și descoperi relațiile dintre fenomene,
Citeste pe larg