PLAN DE ACTIVITĂȚI 1
PENTRU ACTIVITĂŢILE DESFĂŞURATE ÎN ACEASTĂ LUNĂ AM AVUT CA SCOP ATINGEREA URMĂTOARELOR OBIECTIVE:
- Exersarea gustului în interacțiunea cu mediul apropiat.
- Antrenarea copiilor să recunoască după gust:dulce-îndulcit—amar-sărat; Zemos-uscat—acid.
- Utilizarea simțurilor în interacțiunea cu mediul apropiat.
- Orientarea în spațiu pe baza simțurilor, exersarea echilibrului.
- Utilizarea simțurilor în interacțiunea cu mediul apropiat.
- Orientarea în spațiu pe baza simțurilor, exersarea echilibrului.
- Identificarea unor caracteristici legate de sensibilitatea inimii, rezultat al senzațiilor care iau naștere la nivelul organelor interne, pe fond de oboseală- bătăile inimii lupului.
- Identificarea unor caracteristici legate de sensibilitatea viscerală, rezultat al senzațiilor care iau naștere la nivelul organelor interne.
- Cunoașterea unor elemente legate de tradițiile și obiceiurile românești care definesc portretul spiritual al poporului român.
- Exersarea gustului în interacțiunea cu mediul apropiat.
- Alegerea alimentelor pentru coșul bunicii după gustul lor, identificat.
IMPACT
- Explorarea mediului înconjurător prin intermediul gustului
- Cunoașterea și respectarea normelor și regulilor de securitate personală, în vederea evitării unor situații periculoase, privind protecția vieții proprii și a celor din jur.
- Exersarea analizatorului senzorial – gustul – în vederea dezvoltării capacității de cunoaștere a mediului ambiant și a formării unor noțiuni științifice despre lume și viață.
- Conștientizarea faptului că nu preferăm aceleași alimente – avem gusturi diferite.
- Stimularea creativității prin desen;
- Exersarea deprinderilor tehnice specifice desenului în redarea temei propuse;
EXEMPLE DE BUNĂ PRACTICĂ DIN TIMPUL
DERULĂRII ACTIVITĂȚILOR