![](https://www.gradinita1targoviste.ro/wp-content/uploads/2021/04/antet_islanda-1024x209.jpg)
PLAN DE ACTIVITĂȚI 3
CUM SE FACE HÂRTIA?
Obiectivele propuse pentru aceste activități au fost:
- Cunoașterea procesului de fabricație a hârtiei
- Creșterea sensibilității analizatorilor, prin primirea numeroaselor informații prin cât mai multe canale, prin antrenarea a cât mai mulți analizatori, în scopul cunoașterii exacte a realității obiective
- Creșterea capacității copiilor de a îndeplini sarcini de învățare mai complexe, sprijinirea creșterii dezvoltării, dezvoltarea limbajului, abilitățile motorii, interacțiunea socială și abilitățile de rezolvare a problemelor
![](https://www.gradinita1targoviste.ro/wp-content/uploads/2022/12/buletin-informativ-decembrie2022-PLAN-DE-ACTIVITATE-3-1.jpg)
![](https://www.gradinita1targoviste.ro/wp-content/uploads/2022/12/buletin-informativ-decembrie2022-PLAN-DE-ACTIVITATE-3-2.jpg)
![](https://www.gradinita1targoviste.ro/wp-content/uploads/2022/12/buletin-informativ-decembrie2022-PLAN-DE-ACTIVITATE-3-3.jpg)
![](https://www.gradinita1targoviste.ro/wp-content/uploads/2022/12/buletin-informativ-decembrie2022-PLAN-DE-ACTIVITATE-3-4.jpg)
![](https://www.gradinita1targoviste.ro/wp-content/uploads/2022/12/buletin-informativ-decembrie2022-PLAN-DE-ACTIVITATE-3-5.jpg)
RESPONSABIL EVALUARE
PROF CIOBANU MONICA/PROF. STĂNCIULICĂ STELUȚA